Gamehall'a Hoşgeldiniz

Burada Oyunlarla İlgili Konuşabilir, Oyun Ekleyebilir ve daha birçok şey yapabilirsiniz
 
AnasayfaTakvimSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Syberia Pc Tam Çözüm

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
ELMO
Admin
Admin
avatar

Sanal Hayvan : 25
Sanal Takım : 1
Ruh Hali : 57
Akrep Domuz
Mesaj Sayısı : 870
Doğum tarihi : 25/10/95
Kayıt tarihi : 18/05/09
Yaş : 22
Nerden : İstanbul/Ümraniye
İş/Hobiler : Oyun Oynamak,Site Kurmak
Lakap : Leon

Karakter Puanları
Paylaşım Puanı:
500/500  (500/500)
Karakter Puanı:
500/500  (500/500)
Üye Puanı:
500/500  (500/500)

MesajKonu: Syberia Pc Tam Çözüm   Salı Haz. 16, 2009 7:39 am

Son günlerin popüler adventure'larından olan Syberia'yı çözdük.
Sanitarium, Longest Journey ve Syberia olarak tam bir set oldu arşivlemek isteyenlere. Kesinlikle tavsiye ediyorum ve diretiyorum, uzun zaman daha böylesi gelmez. LJ'den sonra ne kadar beklediğimizi bir düşünün. Hepinize kolay gelsin.

[ Valadilene ]

Sağdaki duvarda asılı panodan broşürü alıp okuyoruz.
Resepsiyon masasındaki zile bakıyoruz. Hemen yanındaki anahtarı alıp zille kullanıp görevliyi çağırıyoruz.
Bütün şıklarla konuştuktan sonra bavulumuzla birlikte yukarı, odamıza çıkıyoruz.
Arka masada duran faks kağıdını alıp ofisimizi arıyoruz. Cep telefonunda yön tuşuyla bulunabilir (12458902).
Resepsiyona geri dönüp, ufak çocuğun kalktığı yerde düşürdüğü dişlileri alıyoruz (toplam dört dişli olacak).
Resepsiyonistle tekrar konuşuyoruz. Faks kağıdı verecek.
Pansiyondan çıkıp fırına gidin ve fırıncıyla konuşun (Boulangeria Patisseria).
Sola devam ederek yanyana iki bankın olduğu ekrana gelin.
Soldaki bankın üzerinden gazeteyi alın.
Bankların arasındaki kapıya gidin.
Zil robotunun göğüs kafesindeki kolu çekin."FAX2"'yi robotun eline koyun. Sağ tarafındaki kolu çek.
İçeri girdikten sonra sağa devam edip kapıdan girin. Sandalyeye oturup adamla konuşun.
Konuşma bittikten sonra dışarı çıkın. Giriş kapısının yanındaki askılıktan demir parçayı alın.
Dışarı çıkıp biraz dolaşın. Birkaç ekran değiştirdikten sonra bir telefon gelecek.
Bankların olduğu ekrandan sağa doğru devam edin. Duvarlar arasında bir kapı göreceksiniz.
Kapısında kurulması gereken bir robot olacak.
Robotu kurun, demir parçayı yukarıdaki robotun üzerine yerleştir, kolu indir.
İçeri girip havuzun oraya gelin. Tam sağa devam edip malikaneye gelin. Arkasına dolaşıp merdivenin oraya uğrayın.
Yoldan devam edip bahçıvan kadınla konuşun.
Labirentin girişinde soldaki kapıdan girin.
İçeride hemen sağdaki açık kapıdan girip küçük fıskiyenin önünden anahtarı alın.
Merdivenin yanına gidin tekrar. Anahtarı makine ile kullanın.
Merdivenden çıktıktan sonra odanın sol tarafındaki çalışma masasının kapağını açın. İçinden günlük ve mürekkebi alın.
Odanın sağ tarafına devam edip arka tarafına geçin.
Ampulü açıp duvarı inceleyin.
Merdivenden çıktığınız yere geri dönüp Momo ile konuşun. Bize bir kağıt verecek ve bir mamut resmi isteyecek.
Bize verdiği kağıtla ampulün yanına dönün. Duvardaki mamut resmini kağıtla kullanırsak bir kopyasını almış olacağız.
Şimdi resmi Momo'ya verin. Onu takip etmemizi söyleyecek.
Ana caddeye geri dönün, aşağıya, sola giderek Momo'yu takip edin.
Momo demir kapıyı açıp koşacak. Onu görene kadar ilerlemeye devam edin.
Bir kere daha sağa gidin. Bir geçidi tutan manivela kolu ile karşılaşacaksınız. Kolu çevirmeye çalışın. Başaramayacaksınız.
Momo'ya gidip ondan yardım isteyin. Yukarı gidip kolu kıracaktır.
Yerden kırık kolu alıp sahildeki batık kayığın yanına gidin.
Elimizdeki kırık manivela kolunu kayığın küreği ile kullanın.
Gidip tekrar Momo'dan yardım isteyin. Küreği alıp kayasına geri dönecek.
Tekrar yardım isteyin. O küreği manivelada kullanıp geçidi açacaktır.
Momo'nun oturduğu kayanın arkasındaki yola girin ve devam edin. Mağaranın en sonunda yerde bir mamut oyuncağı bulacaksınız.
Malikaneye geri dönün. Soldan ikinci yoldan ilerleyin. Sobaya benzer bir aletin olduğu ekrana gelince sağdaki kolu indirin.
Havuzun oraya geri dönüp soldaki yola girin.
Fabrikaya gelince içeri girin. Sürekli sağa devam edip kapıdan içeri girin.
Önce sağdaki zincir manivelayı, sonra da soldaki kolu çekin.
Odadan çıkıp fabrika girişinden sürekli sola devam edin.
Taşıma aracının oraya geldiğinizde aracın kolunu indirin.
Sigortayı ana makineye takacak.
Tam arkasındaki kapıdan girin. Asılı robotoun arkasına dolaşıp manişvelayı kullanın. Oscar indikten sonra onunla konuşun. Size kimlik kartını verecek ve işbaşı yapmak için iki tane ayak yapıp getirmenizi isteyecek.
Ana kapının oraya dönüp demir merdivenlerden yukarı çık.
Odaya girip sağa ilerle.
Duvardaki kitaplığı incele. Sağdan ikinci kitabı çekip bir müzik kutusunun ortaya çıkmasını sağla. Biraz dinledikten sonra bir parçasını alın.
İlerideki masadaki yazıları inceleyip dışarı çıkın.
Sola devam edip ufak merdivenden yukarı çıkın.
Fabrikanın üretim sistemi bu işte.
Soldaki 3 numaralı tuşun denk geldiği düğmeye sağ tarafta basın. Soldaki metal kolu indirin. Altına benzer sarı renkte tabaka geldiği zaman kimlik kartını makineye yerleştirip sağdaki kolu çekin. Ayaklara kavuştuk.
Götürüp Oscar'a verin.
Araziden çıkıp kiliseye gidin. Sürekli yukarı devam ederseniz varırsınız.
Binanın arkasına geçip kapıdan girin.
Sağa geçip duvardaki haça bakın. İncelediğinizde ortaya çıkan anahtarı alıp yandaki dolabı incelemeye başlayın.
Haçtan aldığınız anahtarı dolapta kullanın (sağ üst köşedeki anahtar deliğinde).
Bütün çekmecelerini açıp içindekileri alın. Sadece üçüncü çekmeceyi açtıktan sonra sağdaki kolu çevirin. Kurma anahtarı ve notu alın.
Dışarı çıkıp bir ekran aşağıya gelin. Asansör göreceksiniz. Yandaki ufak kutuya tıklayın.
Momo'dan aldığınız dişlileri yerlerine koyup asansörle yukarıya çıkın.
Robota göz attıktan sonra mor kartı kullanın. Çanlar çalmaya başlayacak ve bir mezar kilidi ortaya çıkacak.
Aşağıya inip kilidin göründüğü mezara gelin.
Anahtarınızı kullanın, geçit açılınca içeri girin.
Hans Voralberg'in mezarına bakın, kapağı açıp içinden gazate küpürü ve 2. müzik parçasını alın.
Fabrikaya geri dönün.
Üst kata çıkıp odaya girin. Kitaplığa bakın ve mezarlıktan aldığınız parçayı kullanın.
Aletin üst kısmını alıp dışarı çıkın. Havuzun oraya inip sağdan ikinci yola devam edin. İstasyona varacaksınız.
Trene binip Oscar'la konuşun.
Dışarı çıkıp bilet almaya gidin. Oscar bilet satıcısı yerinde şimdi de. Biraz konuştuktan sonra doküman ve bilet verecek.
Avukatın binasına geri dönün.
Holdeki masanın arkasına geçin. Masadaki onay robotuna bakın. Şapkasını açıp mürekkep doldurun.
Dökümanı robotun önüne yerleştirip kırmızı tuşa basın. Artık onayımız tam.
İstasyona geri dönün.
Trene binmeden yolun sonuna kadar devam edin. Büyükçe bir makinenin yanına geleceksiniz.
Önce manivelayı çalıştırın, sonra kolu çekin. Tekrar manivelayı çalıştırıp trene binin.
Oscar'ın yanından ilerleyin. İkinci oda da sağ alttaki tabakaya mamut oyuncağı, ortadaki sehpaya da çocukların heykelini koyun. Soldaki dolaba gidip müzik aletinin parçalarını yerleştirin.
Oscar ile konuşun. Trenin kalkış belgesini ve biletinizi verin.

[ Barrockstadt ]

Oscar ile konuşup trenden inin.
Biraz dolaşın. Yolun yukarısına ilerleyin. Dev duvarlar ve dev bir hava makinesi (bir rüzgar gülü gibi) göreceksiniz.
Oscar bize seslenecek, yanına gidip konuşun.
Trenin solundan aşağıya devam edin. Ekranın en sonunda istasyon şefi ile karşılaşacaksınız. Onunla konuşun. Hemen sağda yerdeki kancayı alın.
Üst geçide çıkıp sağa devam edin. İstasyondan çıkmadan sola gidin. Oradaki aleti inceleyin. Sağdaki asılı notu inceleyin. 2766-6742 numarasını cep telefonuna girin.
Geldiğiniz yönün tam tersine devam edip bir teknede dikilen çiftin yanına gelin.
Çiftle konuşun ve merdivenlerden geri çıkın. İstasyona hiç girmeden sağa devam edip üniversiteye varın.
İçeri girip ilerleyin. Soldaki geyik figürünün yanındaki kapıdan girin.
Sağ alt masadan mavi kitabı alın.
Yandaki merdivenlerden çıkın ve aşağıya devam edin. Merdivene tırmanıp ters duran kitaba bakın.
Kütüphaneden çıkıp sola gidin. Kapıdan girip ilerleyin, üç rektör ile konuşun.
Odadan çıkıp bina içinde ilerleyin. Mamut figürü ile uğraşan profesör ile konuşun.
Kancayı aldığınız yere dönüp istasyon şefi ile konuşun.
Üniversiteye tekrar gidin. Yolda istasyon şefini tekrar göreceksiniz. Onunla konuşun.
Trenden mamut oyuncağını alıp onu üniversiteye dönüp mamut ile ilgilenen profesöre verin.
Peşinden ilerleyip laboratuvara girin.
Soldaki kitaplığı inceleyin ve bir diğer müzik aleti parçasını alın.
Laboratuvarın sağ altına kadar inin. Lavaboyu inceleyip şişeyi ve kıskacı alın.
Önce profesörle sonra da buradan çıkıp istasyon şefiyle konuşun.
Tekrar rektörlerle konuşmaya gidin.
İstasyon şefi ile bir daha konuşmaya gidin.
Üst geçidin en solundan inip bahçe yoluna girin. En sonuna kadar devam edip istasyon şefinin açtığı kapıdan bahçeye girin.
En sola kadar devam edip kırmızı meyvalardan alın.
Geri dönüp üst geçide çıkmadan sağ devam edin. Meyvaları kuşlara atıp merdivenlerden yukarıya çıkın. En tepeye varınca metal bir kuş ve üzerinde bir kuş yuvası göreceksiniz.
Kıskacı kullanarak pembe yumurtayı alın.
Üniversite bahçesine dönün.
Yolda istasyon şefinden şarap alacağız.
Kampüsün ortasındaki suyla çevrili statünün yanından girin. Arkasına dolaşıp manivelalı kapıyı inceleyin. Dengeyi sağlamak için kaldıraçın koluna yumurtayı yerleştirin.
Kapıdan girip ilerleyin. Sağdaki kolu çekip mekanizmayı çalıştırın.
Rektörlere dönüp konuşun. Size para verecekler.
Kayıklı çifte geri dönüp parayı verin. Onlarda size bir anahtar verecekler.
İstasyondaki bozuk telefonun olduğu yere dönün. Telefonun yanındaki alete bakın. Anahtarı kullanıp kilidini açın. "42*" tuşlayın (kutulu alan biliyor malesef sadece) ve geri dönüp çiftle konuşun.
Tekrar telefonun oraya dönüp "41*" tuşlayın (kutulu oyun gerçekten lazım) ve teknenin geçmesini izleyin.
Yolun o kısmına gidip çift ile konuşun. bize bir zincir atacaklar. Kanca ile zinciri kullanın ki treni çekebilsinler.
Üniversiteye geri dönüp girişteki mamutun solundaki yoldan girin. Bu arada gelen telefona da cevap verin.
Üst katta profesörün dersine katılacaksınız.
Laboratuvara geri dönüp masanın üzerinden profesörün notlarını ve mamut oyuncağını alın.
Trene dönün. Trene biner gibi ilerleyip bindiğiniz şekilde sağ tarafından inin.
Manivelayı çevirip kolu çekin. Gene telefon gelecek.
Konuşmanızı bitirdikten sonra trene binin. Mamut bebeği yerine yerleştirin. Müzik aletinin parçasını da ortadaki sehpanın alt tarafına yerleştirin. Bir demo izleyip Oscar'la konuşun.
Dışarı çıkıp küçük binaya gidin. Oscar'la konuşup binanın arkasına dolaşın.
Dev duvarın yanındaki kapıdan girin.
Merdivenlerden yukarı tırmanın. Telefon gelecek. Konuşma bittikten sonra aşağıya devam edip kapıdan girin. Savunma kaptanı ile konuşun. Teleskopu kullanıp ağacı sağdaki kırmızı tuşa basarak görülebilir hale getirin.
Masaya bakıp gözlükleri inceleyin. Şarabı ve laboratuvardan aldığımız içkiyi bardaklarda kullanın. Kaptan içkisini içtikten sonra size geçiş kartını artık verecektir.
Aşağıya inip Oscar ile konuşun. Geçiş kartını uzattıktan sonra biletimizi verecek.
Trene binip biletinizi Oscar'a verin.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://gamehall.yetkinforum.net
ELMO
Admin
Admin
avatar

Sanal Hayvan : 25
Sanal Takım : 1
Ruh Hali : 57
Akrep Domuz
Mesaj Sayısı : 870
Doğum tarihi : 25/10/95
Kayıt tarihi : 18/05/09
Yaş : 22
Nerden : İstanbul/Ümraniye
İş/Hobiler : Oyun Oynamak,Site Kurmak
Lakap : Leon

Karakter Puanları
Paylaşım Puanı:
500/500  (500/500)
Karakter Puanı:
500/500  (500/500)
Üye Puanı:
500/500  (500/500)

MesajKonu: Geri: Syberia Pc Tam Çözüm   Salı Haz. 16, 2009 7:39 am

Mesaj Sığmadığı İçin Devamını cevapla Yazıyorum:

[ Komkoizgrad ]

Trenden inip yukarıya doğru ilerleyin. Oscar ile konuşun. yukarıya devam edip dev robotun yanına gelin. Ayağına bağlı merdiveni kullanıp yukarıya çıkın.
Yatağın üzerindeki raftan robotun çizimini, müzik aletinin parçasını ve kolu alın.
Sağdaki konsolu inceleyin.
Kolu takıp iki kere ileri gidin. Kırmızı düğmeye basın.
Kolu iki kere geri çekip robotu yerine geri götürün.
Dışarı çıkıp trene ilerleyin. Trenden birinin kaçıyor olduğunu göreceksiniz.
Trene binip en arka odaya geçin. Oscar'ı bağlanmış olarak bulacaksınız.
Oscar'ın ağzını açıp konuşun.
Yerden keskiyi alıp trenden çıkın.
Bir ön odaya geçip dolaba müzik aletinin parçasını koyun.
Dışarı çıkın. Dev robota tekrar binin ve bu sefer bir kere ilerletin.
Aletten çıkıp merdivenden karşıya atlayın. Duvardaki delikten bakın ve keskiyi kullanın. İçeride bir ekra ilerleyip soldaki dolaba bakın. Raftan bujiyi alın.
Dışarı çıkıp robota binin ve yerine geri götürün.
Robottan inip yolun en sonuna kadar gidin. Bir asansör bulacaksınız. Kolunu indirip asansöre binin.
Aşağıya inince bir telefon gelecek. Konuşup soldaki alete bakın. Bujiyi kullanıp kolu çekin.
Yolun sonuna yürüyüp asansöre binin.
Asansörden inince sol alt köşedeki kolu çekin. Kapı açılacak. Kapıdan girmeden sağa doğru devam edin. Dev piyanoya geleceksiniz. Piyanoya bakıp tornavidayı alın.metal, dev kapının oradan sola doğru devam edin. Merdivene bakın. Bir plaketle kapanmış olduğunu göreceksiniz.
Plaketin vidalarını tornavida yardımıyla çıkartın.
Yukarıya tırmanıp soldaki odaya girin. Monitörlerin başındaki adamla konuşun.
Konuşma bittikten sonra merdivenden inip demoda görünen aşağıda sağdaki odaya girin.
Odanın en arka ucuna ilerleyip soldaki açık dolap çekmecesinden günlük ve mektupları al.
Cep telefonu yardımı ile annenizi arayın (aşağı ok tuşuna basıp "MOM" bulun).
Merdivenlerin üzerindeki odaya tekrar çıkıp adamla tekrar konuşun.
Odadan çıkıp sağdaki maden tramvayına binin.
Telefon gelecek. Konuşup ilerleyin ve soldaki merdivenden yukarı çıkın.
Sağa ilerleyip ufak merdivenden çıkıp uzay mekiği kapsülüne girin.
Astronotun arkasına geçip yerden votka şişesini alın.
Demo geçtikten sonra tekrar kapsüle girip arka ekrana geçin. Soldaki dolaba bakın, bazı belgeler ve anahtarı alın.
Kapsülden ayrılın ve kısa merdivenden aşağıya inip sağa ilerleyin. Küçük manivelayı çevirip geri dönüp ufak merdivenlerden çıkın tekrar.
Platformun sonundaki araca ilerleyin. Anahtarı kullanın. Aleti bir sol ve bir yukarı oynatıp suyu açın.
Astronot uyandıktan sonra onunla konuşun. Sağdan girip sola doğru devam edin. Metal merdivenlerden yukarı çıkın.
Sağdaki konsola bakıp anahtarı kullanın. Minik kapağı açıp kabloları bağlayın. Sağ üstteki kolu kaldırıp makinayı çalıştırın. Sağ alttaki minik kapağa bakın, bir kutu alacaksınız.
Dışarı çıkıp odada saatin ters yönünde ilerleyin.
Ufak kabine gelince kapıyı zorlayın. Giremeyeceksiniz. Anahtarı bulmanız lazım.
Geri dönüp astronotla konuşun. Anahtarı verecek. Gidip anahtarı kullanıp içeri girin. Kolu çekin. Çalışmayacaktır.
Saat yönünde odada dönüp kontrol odasına geri gidin. Odaya çıkmadan astronotla karşılaşacaksınız. Konuşup kan testi kutusunu astronotla kullanın.
Şimdi odaya çıkıp kan testi kutusunu yerine takın.
Soldan sağa doğru tuşlara basmaya başlayın. Sorun çıkınca kan testi kutusuna kendi kanınızı damlatın (astronot çok alkollü olduğundan alet kabul etmeyecek, bir kez tıklayınca bizim kanımızı alacak) ve testleri bitirin.
Fırlatmadan sonra aşağı inip odanın ortasına gidin. Yerden levyeyi alın.
Bu odadan çıkın. Sola doğru ilerleyin. Alt kata inmeden merdivenlerin önünde durun. Biraz ileride metal merdivenler göreceksiniz tepenin kenarında.
Oradan yukarı çıkıp ilerleyin.
Levye ile alarmı kullanın.
Ufak kabine geri dönüp kolu indirin.[ Aralbad ]

Dışarı çıkıp ilerleyin, telefon gelecek.
Soldaki kapıdan otele girip resepsiyonistle konuşun.
Odanın sol tarafına ilerleyip tahta kapıyı açın. İçeriden yeşil şişedeki deterjanı alın.
Dışarı çıkıp deterjanı havuza dökün.
Otele geri girip soldaki perdenin kolunu çekin. Perde açılacak ve resepsiyonist dışarı çıkacak.
Resepsiyon masasının arkasına geçip deftere (Helena'nın oda numarasını arıyoruz) bakın. Sağından broşürü alın ve masanın altındaki kırmızı düğmeye basın.
Tahta kapının yanındaki metal kapıya gidin, içeri girin.
Tam karşınızdaki kapıya gidin. İçeriden kristal bir bardak alın.
Buradan çıkıp sola gidin, yemek salonuna geleceksiniz.
Sağdaki alete bakın. 1270 (Helena'nın oda numarası) tuşlayıp kolu çekin.
Geri dönüp sağa gidin. Üzerinde denizatı olan bir kapı göreceksiniz.
İçeri girip yerden kimlik kartını alın.
Tekrar yemek salonuna girip makinenin başına geçin.
Bu sefer 0968 tuşlayıp kolu çekin. Önünüzdeki kapı açılacak.
Girip sağ taraftan gaz maskesini alın.
Kapıdan çıkıp sürekli ilerleyin. En sondaki sunakta Helena'yı bulun. Helena ile konuşup buradan ayrılın. Resepsiyonist gelip biraz bağıracak. O gittikten sonra sunaktan inin.
Tam ekranın altında yeşil bir çan bulacaksınız. Onu alın.
Geldiğiniz kapıya geri dönün.
Bankın karşısında bir çan yeri göreceksiniz. Çanı yerleştirip çalın.
İçeri girip maskenizi yerine bırakın.
Yemek salonuna girip robotla konuşun.
Anneniz arayacak. Konuşma bitince gidip Helena ile konuşun.
Barın altındaki kapağı açıp içinde donmuş bal olan şişeyi ve limonu alın.
Broşürünüze bakın. Kırmızı yazılı numarayı arayın. Maalesef ki öğrendikleriniz ışığında kokteyli sizin yapmanız gerekecek.
Odanın tam karşısına geçin. Kare bir havuz bulacaksınız.
Havuzun arkasındaki manivelayı çevirip bal kavanozunu havuzda kullanın.
Sıcak su balı çözecektir.
Bara geri dönün ve kokteyl makinasını kullanın.
Limonu soldaki sıkacağa, votka ve balıda sağdaki yerlerine koyun.
I/O tuşuna basın. Klavyenin soldan 2. tuşuna basın, sağdaki anahtarı sol anahtarı konumuna getirin. Klavyede 3. tuşa basın. Siyah bal tuşuna basın. Limon tuşuna, kristal tuşuna ve en sağdaki çalkalama tuşuna basın son olarak.
Kokteyl çıkacak ve Helena içecek.
Kristal bardağı masanın ucuna yerleştirin.
Helena ile konuşun. şarkı söyleyip bardağı kıracak.
Geldiğiniz uçağa geri dönün, olivia telefon edecek. Aldatıldığınızı öğreneceksiniz.


[ Back To Komkolzgrad ]

Demodan sonra kafese ilerleyin. Kapısına bakın ve keski ile kilidi kırın.
Kafese girip piyaniste bakın.
Tornavida ile ellerini söküp alın.
Buradan çıkıp aşağıya inin.
Helena ile karşılaşacaksınız ve demo girecek.
Demodan sonra önünüzdeki asansöre binin.
Yolun sonuna kadar ilerleyip kolu çekin. Asansör gelecek ve bir patlama olacak.
Tekrar buraya yürüyün, sağdaki havalandırma deliğinden içeri girin.
Dışarıda ekranın en altındaki kutulara bakın. Kutudan dinamiti alıp Oscar'ın yanına gidin.
Oscar ile konuşup trene binin.
Dev robot gelip yolu tıkayacak.
Dışarı çıkıp robota ilerleyin. Elinizdeki bombayı ayağına yerleştirin.


[Back To Aralbad ]

Dışarı çıkıp Oscar'ın bulunduğu yeri bulun.
Trenin kurma mekanizmasını çalıştırın (manivelayı çevir, kolu çek, manivelayı tekrar çevir).
Oscar'la konuşun.
Resepsiyonist gelip konuştuktan sonra onu takip edip otele girin.
Masanın arka tarafındaki açık kutudan mamut robotunu alın.
Telefon gelecek ve Helena'nın bizimle konuşmak istediğini öğreneceğiz.
Bara gidip Helena ile konuşun.
Tekrar sahile çıkın. Bu sefer gaz maskesi kullanmanıza gerek yok.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://gamehall.yetkinforum.net
ELMO
Admin
Admin
avatar

Sanal Hayvan : 25
Sanal Takım : 1
Ruh Hali : 57
Akrep Domuz
Mesaj Sayısı : 870
Doğum tarihi : 25/10/95
Kayıt tarihi : 18/05/09
Yaş : 22
Nerden : İstanbul/Ümraniye
İş/Hobiler : Oyun Oynamak,Site Kurmak
Lakap : Leon

Karakter Puanları
Paylaşım Puanı:
500/500  (500/500)
Karakter Puanı:
500/500  (500/500)
Üye Puanı:
500/500  (500/500)

MesajKonu: Geri: Syberia Pc Tam Çözüm   Salı Haz. 16, 2009 7:41 am

kolay gelsin
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://gamehall.yetkinforum.net
BeTüL
Co Admin
Co Admin
avatar

Sanal Hayvan : 26
Sanal Takım : 2
Ruh Hali : 45
Oğlak Sıçan
Mesaj Sayısı : 474
Doğum tarihi : 27/12/96
Kayıt tarihi : 10/06/09
Yaş : 21
Nerden : İST
İş/Hobiler : Müzik&Bilgisayar-İnternet&Kitap
Lakap : Betüş

Karakter Puanları
Paylaşım Puanı:
500/500  (500/500)
Karakter Puanı:
500/500  (500/500)
Üye Puanı:
500/500  (500/500)

MesajKonu: Geri: Syberia Pc Tam Çözüm   Salı Haz. 16, 2009 9:56 am

yaaa kolaysa başına gelsin!! bayaa bi uzun..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ELMO
Admin
Admin
avatar

Sanal Hayvan : 25
Sanal Takım : 1
Ruh Hali : 57
Akrep Domuz
Mesaj Sayısı : 870
Doğum tarihi : 25/10/95
Kayıt tarihi : 18/05/09
Yaş : 22
Nerden : İstanbul/Ümraniye
İş/Hobiler : Oyun Oynamak,Site Kurmak
Lakap : Leon

Karakter Puanları
Paylaşım Puanı:
500/500  (500/500)
Karakter Puanı:
500/500  (500/500)
Üye Puanı:
500/500  (500/500)

MesajKonu: Geri: Syberia Pc Tam Çözüm   Salı Haz. 16, 2009 10:51 am

Geldi Zaten Tam Çözümler Böyle Oluyo
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://gamehall.yetkinforum.net
BeTüL
Co Admin
Co Admin
avatar

Sanal Hayvan : 26
Sanal Takım : 2
Ruh Hali : 45
Oğlak Sıçan
Mesaj Sayısı : 474
Doğum tarihi : 27/12/96
Kayıt tarihi : 10/06/09
Yaş : 21
Nerden : İST
İş/Hobiler : Müzik&Bilgisayar-İnternet&Kitap
Lakap : Betüş

Karakter Puanları
Paylaşım Puanı:
500/500  (500/500)
Karakter Puanı:
500/500  (500/500)
Üye Puanı:
500/500  (500/500)

MesajKonu: Geri: Syberia Pc Tam Çözüm   Salı Haz. 16, 2009 11:47 am

yemin ettt
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
Syberia Pc Tam Çözüm
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Gamehall'a Hoşgeldiniz :: Oyun Bilgileri (Game İnformations) :: Oyun Tam Çözümleri-
Buraya geçin: